vineri, 25 februarie 2011

PZ GZ CONSTRUCT INFO CLIENTI

Salutare si bine ati venit pe blogul meu personal despre PZ&GZ Construct si ceilalti prestatori de constructii case din Bucuresti in special, cat si din restul oraselor.

Am sa incep prin a va spune ca eu personal am lucrat cu cei de la pz&gz construct, mai exact mi-au construit casa, casa termina prin august 2008 daca imi amintesc bine, am fost complet multumit de rezultat, de prestatia celor de pz gz, de colaborarea in sine cu domnul Paul Zaharia, directorul general de la pzgz construct cat si de echipa de muncitori pe care i-am supravegheat personal o parte din timpul constructiei. Per total am fost multumit.
 Am sa pun aici si alte informatii pe care le voi gasi pe net, cum ar fi niste poze din portofoliul dansilor, asta ca sa va puteti decide cu cine colaborati spre a va construi o casa. Personal, am pierdut mult timp in a alege cu cine sa-mi construiesc casa si am decis in final sa-mi construiesc cu cei de la PZ&GZ CONSTRUCT din mai multe motive, o parte personale subiective si o parte obiective (cum ar fi pretul acceptabil, ceva mai mic decat pretul pietei de atunci).

Uitati ce am gasit in privinta portofoliului pz&gz construct :

portofoliu pz&gz construct 01
casa pz&gz construct
casa din portofoliu pzgz

casa a pzgz construct
pz&gz construct paul zaharia
constructie paul zaharia
constructie pzgz construct
casa pz&gz construct
portofoliu pz&gz construct

Erau mult mai multe poze acolo dar n-am reusit si nici n-am mai avut timp sa-mi dau seama cum sa le iau pe toate fara sa-mi ia un veac. Nu prea ma pricep intr-ale site-urilor asa ca pana acum n-am reusit sa pun decat aceste poze din portofoliul paul zaharia pz&gz construct.

Cine doreste sa vina cu comentarii despre acest constructor de case/vile/etc, il rog sa nu ezite si sa impartaseasca si celor ce au de gand sa construiasca o casa ca sa stie la cine sa apeleze.

Despre acest constructor am mai gasit cateva informatii, nu prea multe, pe siteurile de socializare cum ar fi FaceBook, Twitter, MySpace si altele :
- MySpace : Pz&gz construct
- FaceBook : PZ&GZ CONSTRUCT
- LinkedIn : Pz&Gz Construct
- Twitter : PZ&GZ CONSTRUCT PAUL ZAHARIA

7 comentarii:

  1. Botoaga Alexandru2 martie 2011 la 01:54

    Am construit si eu o casa cu domnul Paul Zaharia de la Pz&Gz Construct si am fost destul de multumit. Am avut mai multe probleme cu constructia si a durat ceva mai mult decat imi propusesem dar le-am rezolvat impreuna cu dansul si casa a iesit dupa cerintele mele. Pot spune ca sunt multumit de colaborarea cu dansul si daca as mai construi tot la firma Pz&Gz as apela.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am lucrat si eu cu PZGZ-ul la extinderea casei mele.. Mi-a fost recomandat dl Paul Zaharia de catre un prieten apropiat si nu s-a inselat cand a spus ca este un om corect inainte de toate.. Mi-a dat cel mai bun pret pentru proiectul meu si timpul efectiv de executie a fost sub jumatate din ce mi s-a estimat de catre alte companii initial.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acesti oameni de la pg&gz sunt persoane foarte muncitoare, am lucrat cu ei acum putin timp si nu am avut nicio problema cu munca lor

    RăspundețiȘtergere
  4. Manolescu Lidia2 martie 2011 la 02:18

    Pot spune ca Mihaela Zaharia este o profesionista in domeniul constructiilor, a fost un om foarte cumsecade si pe langa o munca foarte buna a fost amabila sa imi raspunda la toate intrebarile care ma interesau

    RăspundețiȘtergere
  5. Numai de bine aud aici. Erau si niste site-uri unde nu prea erau laudati cei de la pz&gz si nici Paul Zaharia. Nu stiu ce sa cred.

    RăspundețiȘtergere
  6. Uita-te si tu pe mai multe site-uri. Nu lua unul singur de bun. Daca 1 site scrie de Paul Zaharia de rau si alte 5 scriu de pz&gz de bine, tu ce crezi ca e mai probabil sa fie adevarat?

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt de acord cu domnul Stoica. Este posibil sa fi fost chiar concurenta lui pz&gz care sa fi facut afirmatii defaimatoare. Se tot practica in Romania. Nu crezi?

    RăspundețiȘtergere

Daca aveti informatii fie despre PZ&GZ COnstruct fie despre oricare dintre ceilalti constructori din piata de profil din Romania nu va sfiiti sa puneti comentariile dumneavoastra continand informatii relevante. Va multumesc.